انسیه خزعلی
1400/07/24 در 13:18 ب.ظ
تعداد بازدید:
همزمان با سفر رئیس جمهور به فارس؛

دیدار معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با بانوان عشایر و کشاورزان شهرستان بیضا

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در ادامه سفر استانی به شهرستان بیضا سفر کرد و در این سفر به بررسی مشکلات بانوان عشایر و کشاورزان منطقه پرداخت.

ارسال توسط : مبسوط

به گزارش پایگاه شناختی مبسوط، شهرستان بیضا روز پنج‌شنبه ۲۲ مهرماه پذیرای معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری بود و انسیه خزعلی در این سفر پای صحبت و درد و دل بانوان عشایر و کشاورزان این شهرستان نشست.

مشکلاتی نظیر خشکسالی‌ها، کمبود علوفه برای دام، بیماری‌های دامی، نبود راه مناسب برای کوچ، کمبود نیاز‌های دارویی و درمانی و نبود امکانات لازم برای یکجا نشینی از مشکلات بانوان عشایر و کشاورزان در شهرستان بیضا به شمار می‌رود.

حضور در مراسم افتتاح گلخانه گل و گیاه زینتی نیز از دیگر برنامه‌های معاون رئیس‌جمهور در امور بانوان در سفر به این شهرستان بود. این گلخانه در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع با تولید گل و گیاه زینتی (گل رز) که برای این طرح مبلغ ۴۲میلیارد ریال تسهیلات و ۳۵میلیارد ریال آورده نقدی هزینه شده و زمینه اشتغال ۱۵ نفر از بانوان این شهرستان را فراهم آورده است.

خانم دکتر خزعلی در ادامه سفر به شهرستان بیضا از مزرعه کشاورزی شهید آباد بازدید و با بانوان کشاورز در این مزرعه دیدار کرد و در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری نوید پیگیری مشکلات بانوان عشایر و کشاورز این شهرستان و ارائه تسهیلات برای بهتر شدن شرایط زندگی آن‌ها را داد و این سفر در نهایت با دیدار از دو بانوی عشایر دام دار که تمام امورات زندگی خود را از طریق دامداری و کوچ نشینی می‌گذرانند به پایان رسید. این مادر و دختر به تنهایی در وسط بیابان به شیوه کوچ نشینی ییلاق و قشلاق زندگی می‌کنند.(پایگاه اطلاع‌رسانی دولت)

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
درباره فرمت های متن

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.