زهرا ارشادی
1400/09/17 در 14:12 ب.ظ
تعداد بازدید:
در واکنش به دزدی های اخیر آمریکا؛

هشدار درباره ایجاد اختلال در مسیر کشتیرانی ایران

مبسوط | سفیر ایران در سازمان ملل: هرگونه ایجاد اختلال در مسیر کشتیرانی کشورمان و در مسیر تامین غذا و دارو و تجهیزات پزشکی و کالا غیرقانونی است.

ارسال توسط : فاطمه قاسمی

به گزارش پایگاه شناختی مبسوط،  برخلاف اندیشه اسلامی که اساس اقتصاد بر تلاش مردمی، تولید و توسعه و عمران متکی است اساس اقتصاد غرب بر فریب ریاکاری و به عبارت دیگر اقتصاد غرب مشهور به اقتصاد دزدان دریایی است، دزدان دریایی که هرچند در قرن اخیر کت و شلوار پوش شده و کراوات به گردن آویخته اند؛ اما منش استکباری و دزدانه خود را نمی‌توانند کنار بگذارند به همین دلیل در سال‌های اخیر شاهد بودیم که آمریکا که در دنیا منش کدخدا منشانه داشت در حال حاضر به دلیل مشکلات در ساختار داخلی و افول قدرت طاغوتی خود، عینک خوشتیپی و کت و شلوار و کروات را درآورده و مانند دزدان دریایی کشتی‌ها نفت ایران و کشتی‌ها حامل غذا و داروی ایران را به سرقت می‌برد و به فروش می‌گذارد و از سوی دیگر چون سازمان ملل و نهادهای بین‌المللی تحت سلطه و جیره خوار و حقوق بگیر استکبار هستند هرگز این مشی و منش را محکوم نمی‌کنند به همین دلیل امروز سفیر ایران در سازمان ملل متحد به این اقدام واکنش نشان داد و خواهان برخورد جهانی با این اقدام کدخدا شد.

مشروح خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، زهرا ارشادی سفیر و معاون نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد گفت: جمهوری اسلامی ایران بر اساس قوانین بین المللی دریایی بر تامین منافع خود و برقراری نظم دریایی برای همه تاکید دارد.

خانم ارشادی یادآور شد: هرگونه ایجاد اختلال در مسیر کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و در مسیر تامین غذا و دارو و تجهیزات پزشکی و کالا غیرقانونی است و خروجی تحریم‌های شرورانه یک جانبه حساب خواهد شد.

سفیر ایران در سازمان ملل هشدار داد: از سال گذشته شاهد اتفاق جدیدی بودیم که تلاش برای سرقت نفت ایران بود. سیاستی خطرناک و استکباری که نسبت به آن هشدار می‌دهیم و از جامعه جهانی می‌خواهیم چنین اقدامات غیرقانونی‌ای را محکوم کند.

همچنین؛ زهرا ارشادی سفیر ایران در سازمان ملل در مجمع عمومی سازمان ملل نسبت به تلاش‌های شرورانه برای سرقت نفت ایران هشدار داد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
درباره فرمت های متن

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.