رئیس سازمان بسیج اصناف
1401/07/30 در 00:28 ق.ظ
تعداد بازدید:
رئیس سازمان بسیج اصناف:

از کسب و کارها برای حضور در پیام رسان های داخلی حمایت می کنیم

مبسوط | رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی با بیان اینکه اگر صرفا به پیام رسان های خارجی وابسته باشیم این پیام رسان ها در مقاطع خاص ما را تحت فشار قرار خواهند داد، گفت: برای حمایت از کسب و کارهای اینترنتی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

ارسال توسط : زهرا عسگری

به گزارش پایگاه شناختی مبسوط، غلامرضا حسن پور با بیان این مطلب افزود: یکی از وظایف اصلی این سازمان حمایت از تمام کسب و کارها در شرایط و مقاطع مختلف است.

وی با اشاره به حوادث روزهای گذشته گفت: بعد از اتفافاتی که با برنامه ریزی و توطئه عوامل خارجی در کشور رُخ داد.موضوع ایجاد محدودیت اینترنت و همچنین فیلتر برخی پیام رسان های خارجی در دستور کار دستگاه های متولی قرار گرفت زیرا متاسفانه این پیام رسان ها در بروز اغتشاشات و حوادث اخیر کشور نقش زیادی داشتند.

حسن پور اظهار داشت: این موضوع موجب شد تا برخی کسب و کارها دچار مشکل شده و یا میزان فروش آنها طی این مدت با محدودیت روبرو شود. وی افزود: به منظور رفع مشکل کسب و کار های اینترنتی جلسات مختلفی با فعالان این بخش و مدیران دستگاه های مرتبط از جمله مدیرعامل «همراه اول» و همچنین مدیر پیام رسان «روبیکا» برگزار شد.

* دیدار با مدیران «همراه اول» و «روبیکا»

به گفته وی در این جلسات مباحث مختلفی در خصوص راه های حمایت از کسب و کارهای اینترنتی مطرح و مقرر شد دستگاه های متولی تلاش نمایند تا فعالان این بخش از جمله جوانان بتوانند با حضور در پیام رسان های داخلی ضمن ادامه کسب و کار های خود، از حمایت های پیش بینی شده برای فعالان حاضر در سکو های داخلی نیز بهره مند شوند.

وی تاکید کرد: به منظور تشویق مشاغل مختلف برای حضور در پیام رسان های داخلی ، با همکاری مجموعه های ذی ربط از جمله اتحادیه های کسب و کارهای اینترنتی مشوق های ویژه ای برای فعالان حاضر در پیام رسان های داخلی در نظر گرفته خواهد شد.

* باید روی پای خود بایستیم

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی افزود: ما چاره ای نداریم جز اینکه روی پای خود بایستیم.

وی تصریح کرد: اگر صرفا به پیام رسان های خارجی وابسته باشیم ، قطعا این پیام رسان ها در مقاطع خاص ما را تحت فشار قرار خواهند داد.

وی معتقد است: باید در موضوع پیام رسان های داخلی نیز همانند سایر بخش ها از جمله مباحث نظامی ، صنعتی و … به خود کفایی برسیم و از سکوهای ساخت داخل استفاده کنیم.

* قصد تصدی گری نداریم

حسن پور در ادامه اظهار داشت: تاکید میکنم کار بسیج اصناف صرفا هدایت ، حمایت و نظارت است. بنابراین ما به هیچ عنوان قصد تصدی گری در هیچ بخشی را نداشته و نداریم.

وی در پایان تاکید کرد: تلاش می کنیم با همکاری فعالان این بخش از جمله «با سلام» ، «دیجی کالا» ، «اسنپ» و سایر سکو های داخلی موضوع حمایت از کسب و کار های داخلی را پی گیری و اجرا کنیم. (فارس)

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
درباره فرمت های متن

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.