تلاش جریان نفوذ برای التهاب آفرینی در اصفهان - همزمان با اولین روز پس از پایان تجمع مسالمت آمیز - اصفهان 5 آذر 1400
1400/09/08 در 19:36 ب.ظ
تعداد بازدید:
پشت پرده اعتراض به مشکلات حق آب...

برنامه‌ای نخ‌نما شده برای ایجاد بحران در ایران اسلامی| لزوم صیانت از مطالبه هوشمندانه کشاورزان

مبسوط | جریان نفوذ به دنبال استفاده از اعتراضات کشاورزان در مسئله حق آب و بحران سازی مصنوعی با محوریت حق آب برای ادامه اعتراضات مردمی در عرصه‌های مختلف و تضعیف و براندازی نظام و جلوگیری از جهانی‌سازی تفکر ناب انقلابی و معرفی این تفکر به انسان‌های آزادیخواه جهان است.

ارسال توسط : فاطمه قاسمی

پایگاه شناختی مبسوطدر هر برهه از تاریخ با روی کارآمدن دولت انقلابی، دشمنان اسلام برای جلوگیری از جهانی‌شدن تفکر و ایدئولوژی انقلابی به دنبال ضربه زدن به بدنه نظام هستند و در عصر حاضر این مواجهه از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانان آن‌ها رقم می‌خورد. فرصت‌هایی که یا در داخل کشور برای آن‌ها فراهم می‌شود و یا این‌که خودشان از پشت مرزها آن را ایجاد کرده و می‌پرورانند.

در روزهای اخیر همگان شاهد تجمعی مسالمت‌آمیز و البته منطقی از سوی کشاورزانی بودند که نسبت به کمی آب و ضرورت مدیریت حفظ و توزیع آن اعتراض داشتند و خسارت‌های شخصی را که با توجه به حساسیت آن، در صورت بی‌توجهی می‌تواند به‌سادگی تبدیل به خسارتی ملی شود را فریاد زدند. البته بر اساس پیش‌بینی‌های ساده‌ای که وجود داشت، بسیاری می‌دانستند که فرصت‌طلبان ساکت نخواهند ماند بازهم مزدوران خود را فرا خواهند خواند.

و یکی از مهم‌ترین راهبردهای دشمنان انقلاب و جریان نفوذ برای استحاله و براندازی نظام انقلابی، ایجاد بحران‌های مصنوعی برای استمرار بخشیدن به اعتراضات شبه مردمی در عرصه‌های مختلف مبتنی بر احساسات مردمی است.

دشمنان اسلام و انقلاب به خیال خود می‌خواهند با این اقدامات نخ‌نما شده، از نقش‌آفرینی فعالیت جهانی دولت ایران که امروز تلاش دارد تفکر انقلابی و شیعی را به آزادی خواهان جهان برساند، جلوگیری کرده و با سرگرم کردن مردم به امور داخلی و حاشیه‌ای، افق‌های توسعه  تمدنی ایران و محور مقاومت را محدود و حداقل با تأخیر مواجه کنند.

هوشمندی کشاورزان در مسئله حق آب مانع سوءاستفاده اغتشاش گران شده بود؛ اما به نظر می‌رسد که جریان‌های مردمی مطالبه گر باید پس از دریافت نتایج اولیه تجمع‌های خود، از سلامت آن تا عبور عرفی مطالبه خود مراقبت کنند تا این جریان‌ها از مطالبه گری به‌حق آن‌ها سوءاستفاده نکرده و موجب تضعیف نظام نشوند.

البته یک تذکر هم برای نهادهای دولتی، مردمی و همچنین رسانه‌ها که باید از این روش اعتراضی کشاورزان صیانت کنند و با توافقات اولیه -و به نظر عامه، تمام شدن ماجرا- مسئله را تمام‌شده ندانند و گمان کنند همه‌چیزتمام شده است تا دشمن از این غفلت‌ها استفاده کند.

کشاورزان و جریان‌های مردمی مطالبه گر باید بهترین روش را برای رساندن سخن خود به گوش مسئولان انتخاب کنند و اجازه ندهند که جریان‌های نفوذ از مطالبات آن‌ها برای رسیدن به خواسته‌ها و اهداف خود سوءاستفاده کرده و به‌نظام اسلامی ضربه وارد کنند؛ چراکه بنابر گفته امام خمینی(ره) حفظ و حراست از نظام از اوجب واجبات است و همان‌گونه که امام حسین (علیه‌السلام) با فداکردن و شهادت مظلومانه خود از اصل انقلاب اسلامی و نظام اسلامی حراست کردند در حال حاضر نیز حفظ نظام به حدی اهمیت دارد که حتی اگر امام زمان برای آن جانبازی کنند، جا دارد.

بنابراین کشاورزان و اقشار مختلف در استان‌های مختلف ازجمله اصفهان و چهارمحال و بختیاری و سایر استان‌ها باید هوشیار باشند تا دشمن از مطالبه گری برحق آن‌ها سوءاستفاده نکند.

بر اساس دیدگاه کارشناسان، استفاده از پروژه آب‌های ژرف در وضعیت کنونی روش خوبی برای حل مشکلات کشاورزان باشد؛ هرچند که متأسفانه درگذشته این روش مورد غفلت واقع شد که اگر از این راهبرد  غفلت نمی‌شد مشکلات کنونی در عرصه حق آب و مسائل مرتبط شکل نمی‌گرفت.

کشاورزان نیز در مسئله حق آب ضمن رعایت اصول صرفه‌جویی باید با‌گذشت و بزرگواری رفتار کنند و مراقب اقدامات جریان‌های ضدانقلاب باشند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
درباره فرمت های متن

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.