کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران
1401/06/18 در 15:07 ب.ظ
تعداد بازدید:
خطیب جمعه تهران:

خدمات جهادی دولت انکار ناپذیر است

مبسوط | کاظم صدیقی گفت: یکی از برکات خداوند به این دولت این است که امید را تا حد زیادی در دل مردم بازگردانده و حتی مخالفان این دولت نمی‌توانند خدمات جهادی و در میدان بودن دولت را انکار کنند و بحمدالله کسی حاشیه ای از این دولت سراغ ندارد.

ارسال توسط : زهرا عسگری

به گزارش پایگاه شناختی مبسوط،  کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه امروز 18 شهریورماه تهران با اشاره به حماسه اربعین حسینی و حضور پرشور و گسترده زوار در این مراسم گفت: مسئله اربعین یک بار اخلاقی دارد که در تیریبون‌های جامعه ما طرح می‌شود.

وی افزود: در حدیثی که در روایت های شیعه و سنی آمده است گفته شده که اگر انسان ۴۰ روز زندگی خود را بر محور رضای خدا قرار داده و از هوای نفس خود فرار کند، خداوند متعال چشمه‌های حکمت را از دل او می‌جوشاند و وقتی سخن می‌گوید این سخن تبدیل به بارش حکمت می‌شود.

وی با بیان اینکه اربعین سمبل و نماد حیات شهید و نابودی مستکبر است، افزود: خداوند متعال می توانست که اولین زائر را ۱۰ روز بعد از عاشورا به کربلای معلی برساند ولی سِری در این مسئله است که باید ۴۰ روز بعد از شهادت سیدالشهدا علیه‌الاسلام، جابر بن عبدالله انصاری بیاید و قبر بی‌نشان سیدالشهدا را نشان‌دار کند و این پرچم را در آنجا نصب کند تا به من و شما بگویند اگر ۴۰ روز، شب و روز زیر پرچم امامت و ولایت نفس کشیدید، بعد از چهل روز خودتان تبدیل به چشمه معرفت می‌شوید.

خطیب جمعه تهران با اشاره به دستاوردهای دولت سیزدهم گفت: بحمدالله پرچم در دولت سیزدهم در دست یکی از فرزندان حضرت زهرا سلام الله علیها قرار گرفته که عاشق خدمت است و شیفته قدرت نیست.

احمد صدیقی ادامه داد: یکی از برکات خداوند به این دولت این است که امید را تا حد زیادی در دل مردم بازگردانده و حتی مخالفان این دولت نمی‌توانند خدمات جهادی و در میدان بودن دولت را انکار کنند و بحمدالله کسی حاشیه ای از این دولت سراغ ندارد.

خطیب جمعه تهران بیان کرد: آقای رئیس جمهور در تمام حوادث مانند سیل‌ها، خود شخصاً در میدان حاضر شده و صرفاً پیام صادر نکرده و در کنار او وزیران دولت نیز همواره حضور میدانی داشتند که این نکته برای مردم ما ایجاد دلگرمی و امید می کند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم رقابت منفی با قوای دیگر کشور ندارد، گفت: زمانی که دولت سیزدهم کار خود را شروع کرد مشکلات زیادی از نظر تورم، خالی بودن خزانه و به هم ریخته بودن اوضاع وجود داشت ولی در این مدت کارهای بزرگی در زمینه اقتصادی انجام شده و دولت در زمینه دیپلماسی خارجی نیز تحرکات بی‌سابقه‌ای داشته و در صادرات و واردات اقتصادی و مسائل مربوط به آن، آنچه را که فوق توقع بود، انجام داده است. (فارس)

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
درباره فرمت های متن

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.