پلیس امنیت اخلاقی
1401/06/26 در 17:41 ب.ظ
تعداد بازدید:
به بهانه موج سواری افساد طلبان؛

در کنار پلیس امنیت اخلاقی ایستاده‌ایم | امنیت اخلاقی اصلی ترین پایگاه امنیت اجتماعی است

مبسوط | امروز در کنار پلیسی که به‌درستی کار خود را انجام می‌دهد مطابق قانون و شرع مقدس هستیم تا وقایع تلخ نظیر آتنا دختر ۹ ساله آذربایجانی و شلیر رسولی‌ها تکرار نشود.

ارسال توسط : فاطمه قاسمی

به گزارش پایگاه شناختی مبسوط،مهسا امینی، سوژه‌ای که در 36 ساعت گذشته به موضوع اول شبکه‌های اجتماعی شده، موضوعی که حتی نماینده سازمان حقوق بشر خواستار پیگیری و بازخواست از مقامات ایرانی درباره او شده است؛ چرا این موضوع چنین اهمیت پیدا کرد و این‌قدر مهم شده است!؟
آنچه در پاسخ این سؤال مغفول واقع می‌شود؛ سرمایه‌گذاری دشمن به نام صیانت از حقوق زن در مسائل مشکوک مشابه این ماجراست و همواره با این فرآیند به دنبال از بین بردن عنصر حجاب و عفاف از جامعه ایرانی است.
باید تصریح داشت که در روزگاری بسر می‌بریم که زن خودش برای دشمن اهمیتی ندارد، اما از نام و جنس زن به‌عنوان دستاویزی استفاده می‌شود تا بنیان حجاب و عفاف و خانواده و امنیت اخلاقی را در ایران اسلامی نابود کنند!
آنچه تاریخ بشری به ما آموخته نشان می‌دهد که تا حجاب و عفت در ایران زنده باشد، عنصر استکبار و استعمارستیزی و مقاومت هم زنده خواهد بود.
دشمنان اسلام و انقلاب با دستاویز قرار دادن نام مهسا امینی می‌خواهند از عنصر حجاب در جامعه ایرانی عبور کرده و با عبور از این عنصر جلوی پلیس را هم برای مقابله باکسانی که امنیت اخلاقی را در معرض خطر قرار می‌دهند، بگیرند؛ این در حالی است که کمتر از 10 روز گذشته زنی از دیار کردستان طعمه همین خواسته شوم دشمن شد!
همزمان با ۱۷ شهریورماه دختری بنام «شلیر رسولی» مجبور شد برای رهایی از شخص بیماردلی که تحت تأثیر بی‌حجابی و بدحجابی بانوان بدحجاب و بی حجاب وسوسه شده بود و چون زورش به امثال این زن‌ها در کوچه و خیابان نمی‌رسید  قصد تجاوز به دختری بی‌دفاع «شلیر رسولی» را داشت که این دختر عفیف از طبقه دوم برای حفظ عفت خود پایین پرید تا گرفتار مرد بیماردل نشود؛ حالا سؤال اصلی این است که چرا سازمان حقوق بشر برای حفظ حقوق این دختر در برابر بانوان بی‌حجاب و بدحجاب و بی حیا خواستار پیگیری نشد؟ مگر حق حیات او کمتر از دیگران بود که این روزها نامشان بر سر زبان‌ها است.
آنچه امروز مسبب اتفاقاتی به این شکل برای شلیر رسولی و ماجرای «آتنا» دختر ۹ ساله شد امثال خانم‌هایی بودند که امروز نامشان بر سر زبان‌ها است که با پوشش نابهنجار امنیت اخلاقی زنان و دختران و دختر بچه‌ها را در معرض خطر قرار داده‌اند؛ چراکه اگر بی‌عفتی و بی‌حجابی و بدحجابی امثال این بانوان نبود مرد چشم‌چرانی هوس تعرض به آتنا و قتل او را نمی‌کرد.
اگر بی‌حیای امثال این بانوان نبود «شلیر رسولی» گرفتار مرد هوسران نمی‌شد.
کمترین جرم و خیانت امثال زنانی که امروز نامشان ترند شبکه‌های مجازی است این است که امنیت اخلاقی بانوان و دختربچه‌ها را در معرض تهدید قرار می‌دهند و اگر امروز به بهانه‌های مختلف فارغ از اینکه پلیس مقصر هست یا نیست بخواهند مانع برخورد با هنجارشکنی حجاب و عفاف شوند همیشه امنیت اخلاقی بانوان و دختربچه‌ها را با آسیب حدی روبه‌رو خواهند کرد و سهل‌انگاری به دلیل وقایعی مانند مهسا امینی در موضوع حجاب و عفاف موجب از بین رفتن امنیت بانوان و دختربچه‌ها خواهد شد و هر چه این سهل‌انگاری افزایش پیدا کند متأسفانه در آینده‌ای نزدیک بانوان و دختران محجبه زیادی گرفتار افراد بیماردل خواهند شد اجازه ندهیم به بهانه مهسا امینی بانوان و دختربچه  زیادی گرفتار افراد بیماردل شوند اجازه ندهیم شلیر رسولی‌ها به خاطر بی‌حجابی و بدحجابی عده‌ای غرب‌گرا طعمه مردان بیمار شوند.

امروز در کنار پلیسی که به‌درستی کار خود را انجام می‌دهد مطابق قانون و شرع مقدس هستیم تا وقایع تلخ نظیر آتنا دختر ۹ ساله آذربایجانی و شلیر رسولی‌ها تکرار نشود؛ چراکه گناه و بی‌عفتی مانند ویروس است اگر جلوی آن گرفته نشود و درست با آن برخورد نشود خیلی زود با سرایت زیاد تمام جامعه را بیمار خواهد کرد و در جامعه‌ای که بی‌حیایی زیاد باشد امنیت اخلاقی از بین می‌رود و مانند جوامع غربی آمار تجاوز میلیونی شده و نوجوان و دختران کودکی که گرفتار تجاوز می‌شوند برای همیشه آینده خود را از دست خواهند داد برای همیشه این دختران کودک و نوجوان و زنان امنیت خود را از دست خواهند داد اجازه ندهیم به بهانه مهسا تیشه به ریشه امنیت خانواده دختران و زنان بزنند به‌یقین مهسا هم راضی به این ظلم بزرگ به جامعه دختران و زنان به نام او نخواهد بود.

برای حمایت از آینده دخترم از شلیر رسولی حمایت کرده و خواهان برخورد جدی پلیس با افراد هنجارشکن و بی‌قانون نسبت به قانون حجاب و عفاف هستم
از پلیس امنیت اخلاقی که به‌درستی کارش را انجام داده حمایت می‌کنم و از پلیس کمال قدردانی را دارم که با برگزاری دوره آموزشی بانوان بدحجاب و بی‌حجاب را اصلاح می‌کنند و از نهادهای فرهنگی خواهان انجام‌وظیفه هستم و از نمایندگانی که امروز خواهان توضیح در مسئله مهسا امینی هستند درخواست دارم چرا در مورد وضعیت فرهنگی کشور از مسئولان توضیح می‌خواهند و فقط آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.
زن باحجاب تمدن ساز است و زن بی‌حجاب ام‌الفساد و مانع پیشرفت تمدنی بشر و عامل سقوط جوامع در مرداب گناه است.
کسانی که مدعی هستند مهسا می‌توانست خانواده تشکیل بدهد و فلان و بهمان کنند این‌ها پاسخ دهند که آیا آتنا نمی‌توانست بیشتر از ۹ سال زندگی کند آیا شلیر نمی‌توانست خانواده تشکیل دهد در جالی که تجربه اثبات کرده بانوانی تقیدی به حیا ندارند معمولاً نه تنها خانواده تشکیل نمی‌دهند بلکه با زندگی با حیوانات خانگی و تبلیغ سبک زندگی غربی عامل انحراف بیشتر در جامعه می‌شوند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
درباره فرمت های متن

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.