سید ابراهیم رئیسی | 13 آبان 1401
1401/08/13 در 15:38 ب.ظ
تعداد بازدید:
رئیس جمهور :

می‌خواهید چند بار ایران را تجربه کنید | ایران هرگز گاو شیرده آمریکایی ها نخواهد شد

مبسوط | بر اساس سنت‌های انقلابی رئیس‌جمهور نیز در آیین ضد استکباری یوم‌الله ۱۳ آبان حاضر و بابیانی انقلابی در پاسخ یاوه‌گویی های جو بایدن گفت: ایران 43 سال قبل آزاد شد و مصمم است به اسارت شما درنیاید. ما هرگز گاو شیرده نخواهیم شد. ملت ایران بارها مواضع خود را اعلام کرده است؛ امروز دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها هم همین نگاه را دارند.

ارسال توسط : سلمان

به گزارش پایگاه شناختی مبسوط،آیین راهپیمایی ۱۳ آبان به‌عنوان یکی از نمادهای استکبارستیزی ملت ایران همه‌ساله به‌عنوان یک تجمع بزرگ مقابل لانه جاسوسی (سفارت سابق آمریکا در تهران) برگزار می‌شود؛ این در حالی است که امروز جمعه (۱۴۰۱/۸/۱۳) رسانه‌های داخلی و خارجی جریان عظیم مردمی از نسل‌های گوناگون انقلاب را صد و به روایت آن پرداختند.
این تجمع در تاریخ انقلاب امسال برای اولین بار رکورد ملی خود را شکست و در قالب یک راهپیمایی حماسی عظیم ظاهر شد؛ بر اساس گزارش رسانه‌های داخلی خیل عظیم جمعیت مردم در خیابان  طالقانی در همان ساعت اول راهپیمایی به اوج خود رسید.
خبرنگاران جریان حماسی حضور مردم را از محدوده خیابان حافظ، خیابان مفتح و میدان فردوسی به سمت طالقانی گزارش کرده و همان لحظات اولیه سیل جمعیت تا خیابان ولیعصر امتداد پیداکرده بود.
این فقط گوشه‌ای از خروش ملت ایران در خیابان‌های تهران بود.
بر اساس سنت‌های انقلابی رئیس‌جمهور نیز در آیین ضد استکباری یوم‌الله ۱۳ آبان حاضر و بابیانی انقلابی در پاسخ یاوه‌گویی های جو بایدن گفت: ایران 43 سال قبل آزاد شد و مصمم است به اسارت شما درنیاید. ما هرگز گاو شیرده نخواهیم شد. ملت ایران بارها مواضع خود را اعلام کرده است؛ امروز دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها هم همین نگاه را دارند.
سید ابراهیم رئیسی با تصریح بر اینکه دبیر کل سازمان ملل از وی در موضوع تحریم دارو در دوران کرونا عذرخواهی کرده است، گفت: به دبیر کل گفتم که امروز 6 واکسن در ایران تولید می‌شود و به صادرکننده واکسن تبدیل‌شده‌ایم.
همچنین رئیس‌جمهور خطاب به مردم، جوانان و دانشجویان گفت: دشمن وحدت و انسجام ملی ما را هدف قرار داده است. دشمن علم و دانش را هدف قرار داده است. آن‌ها جایگاه برتر علمی ایران و فناورانه کشور را هدف قرار داده‌اند.
رئیسی خطاب به دشمنان نظام اسلامی به شکست‌های مفتضحانه آنان اشاره کرد و تصریح داشت:  شما می‌خواهید چند بار ایران را تجربه کنید؟ چرا از تجربه‌ها درس نمی‌گیرید؟
رئیس جمهور با تأکید بر این‌که ایران دیگر مانند دوران پهلوی (هیچ‌گاه) گاو شیرده آمریکایی‌ها نخواهد شد، ابراز داشت: با تهدیدهای شما متوقف نخواهیم شد. حرکت قطار ملت ایران متوقف نمی‌شود. شما به دنبال کُند کردن حرکت پرشتاب این قطار هستید؛ اما زهی خیال باطل. امروز آمریکایی‌ها می‌بینند که کشور پیشرفت می‌کند. ما تولید و صادرات داریم. می‌خواستند صادرات نفت را به صفر برسانند. می‌خواستند تولید را در کشور به صفر برسانند. می‌خواستند ایران را منزوی کنند. اما همه می‌دانند که حضور ایران در منطقه تعیین‌کننده است. هیچ معادله‌ای در منطقه بدون حضور ایران رقم نخواهد خورد. آمریکایی‌ها این را خوب می‌دانند.
گفتنی است بایدن در اظهاراتی موهوم شب گذشته در سخنانی گفته بود که؛ ما ایران را آزاد خواهیم کرد!

سرلشکر سلامی: انتقام گرفته خواهد شد/ دشمنان از نگرانی اقدام ایران در لاک دفاعی فرورفته‌اند

همچنین سردار سرلشکر حسین سلامی در حاشیه حماسه عظیم و تاریخی 13 آبان 1401 به خبرنگاران به شعارهای مردم اشاره کرد و اظهار داشت: مردم ما در صحنه هستند و هیچ خطری انقلاب ما را تهدید نمی‌کند.
فرمانده کل سپاه با اشاره به حضور خود در راهپیمایی امروز و مطالبات مردم برای پاسخ دادن به جنایات تروریست ها در به شهادت رساندن تعدادی از هموطنانمان در حرم شاهچراغ و دیگر مناطق کشور، گفت: در طول این مسیری که در راهپیمایی می آمدم، مردم فقط ندای انتقام سر می دادند. هم دشمنان و هم ما به خوبی می‌دانیم که این انتقام گرفته خواهد شد. مردم ما عزیز هستند و انقلابشان باشکوه است. ما قله های بزرگی را فتح کرده ایم و در حال پیشرفت و درخشش هستیم و اتفاقاتی که اخیراً شاهد بودید، نمی‌تواند هیچ تاثیری در روند انقلاب ما داشته باشد.
فرمانده کل سپاه در خصوص مطالبات مردم در برخورد با اغتشاشگران هم عنوان کرد: ما تمرکز خود را روی ریشه های چنین جریان هایی گذاشته ایم، البته به سر شاخه های چنین حوادثی نیز هشدار می دهیم که از مسیر خطرناک فعلی جدا شوند زیرا این مسیری است که دشمنان برای برخی فریب خوردگان این جامعه تدارک دیدند.
سرلشکر سلامی تاکید کرد: دشمنان می دانند که ما حتماً نتیجه این اقدامات مداخله جویانه و شرارت افروز آنها را پاسخ خواهیم داد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
درباره فرمت های متن

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.