رهبرمعظم انقلاب اسلامی
1401/07/18 در 22:12 ب.ظ
تعداد بازدید:
نمونه ای از جامعه هنرمند انقلابی؛

هنرپیشگان خیمه انقلاب؛ تعلق قلبی به نظام اسلامی را علنی فریاد می‌زنند!

مبسوط | در روزهای اخیر به دنبال اغتشاشات و اعتراضات نابجای عده ای سودجو، تعدادی از بازیگران با وجود فشار معترضان برای همسو شدن با آن ها، متفاوت با دیگر سلبریتی های هنرمند نما که همواره در سیاست، رفتارهای معارض با نظام و اسلام را پیش گرفته اند؛ واکنش نشان دادند.

ارسال توسط : زهرا عسگری

به گزارش پایگاه شناختی مبسوط، بر خلاف چهره های هنری سرشناسی که این روزها داعیه ی دفاع از معترضان اغتشاش گر را سر گرفته و با شعار زن زندگی وآزادی در جهت پیشبرد اهداف مغرضانه ی آشوبگران که خواسته ای جز براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی که برپایه ی خون به راه حق ریخته ی شهدای اسلام شکل گرفته است، نداشته و هم سو و هم صدا با معاندین و منافقین گام بر می دارند،تعدادی از بازیگران راه خود را از این افراد جدا کرده و با وجود هجمه ی تهدید و ارعاب توسط اغتشاشگران، به وضوح جبهه ی خود را مشخص کرده و بصورت علنی از آن دفاع نمودند.

ژوبین قادری


در این میان می توان به واکنش ژوبین قادری فرزند مرحوم ایرج قادری در گفتگو با ایرنا اشاره کرد.
 ژوبین قادری (کارگردان، فیلمنامه نویس و بازیگر) با بیان اینکه مردم همیشه به عهد خود به انقلاب و به کسانی که واقعاً دلسوز هستند وفا کردند، گفت: امروز خواهشم این است که مردم دست به دست هم دهند و آلوده اشتباه نشوند.
قادری تاکید کرد: خیلی از اینهایی که به خیابان می‌آیند بانک آتش می‌زنند مردم ما نیستند و نباید این‌ها را به حساب مردم گذاشت. نباید عده‌ای به لحاظ احساسی و هر چیز دیگری آلوده این مسائل شوند.
وی گفت: هر کسی در جایگاه خود وظیفه‌ای دارد و امروز باید بیاید و حرف بزند. سکوت در این مقطع اشتباه است. سکوت باعث می‌شود که آب به آسیاب دشمن ریخته و توپ به زمین دشمن بیفتد.
فرزند مرحوم ایرج قادری که در کارنامه فعالیت‌های خود ساخت فیلم سینمایی پارادوکس را دارد، افزود: از همه دعوت می‌کنم بیایند و نگذارند این ماجرا ادامه دار شود. همانگونه که رهبر معظم انقلاب درباره این جماعت فرمودند «شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه».
قادری اظهار داشت: من از فرمایش رهبر معظم انقلاب وام می‌گیرم و به کسانی که این برنامه‌ها را درست می‌کنند می‌گویم امروز در کشور ما هیچ خبری نیست و همه چیز به آرامی پیش ‌می‌رود. این‌ها سعی می‌کنند این مسائل را بزرگ و درشت نشان دهند که همه این‌ها خیال خام است.
قادری ادامه داد: اگر واقعاً آمریکا و متحدانش راست می‌گویند و نگران مردم ایران هستند داروهای بچه‌های پروانه‌ای و سرطانی را استثنائا از تحریم‌ها حذف کنند.
فرزند مرحوم ایرج قادری تأکید کرد: مردم گول این چیزها را نخورند. هنرمندان هم جو گیر این مسائل نشوند.
قادری در پایان گفت مشکلات و فساد هم هست و اتفاق‌ها هم وجود دارد نباید این اشتباه‌ها را به پای کل مجموعه نظام گذاشت. این‌ها وجود دارد و قابل اصلاح است. نباید یک پیراهن را به خاطر یک دکمه پاره کرد و آتش زد.

داریوش ارجمند

داریوش ارجمند بازیگر مطرح سینما و تلویزیون و مالک اشتر سریال امام علی (ع) نیز پس از ماجرای مهسا امینی در توییتی خطاب به معترضان نوشت:شما از مرگ مهسا امینی متاثر نشدید بلکه آن را مانند تیری در تاریکی برای پیشبرد اهداف کثیف خودتان دیدید.
همچنین در توئیت دیگری نوشت: با خودتان چه فکری کرده اید؟ با چهارتا شعار دادن میتوان این انقلاب را ساقط کرد؟برای این انقلاب چه خون هایی که داده نشده.پس آن هایی که نمی دادند بدانند این انقلاب متعلق به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف هست.شما و امثالتان توان ساقط کردن این انقلاب رو ندارید.


جعفر دهقان (بازیگر) هم در پیامی گفت: کسانی آمدند و به اسم اعتراض دست به آشوب و فتنه گری زدند؛ اعتراض با اغتشاش متفاوت است.این تحرکات اعتراض نیست. 


محمد کاسبی (بازیگر) نیزگفت: من در کنار مردمم؛ مردمی که امروز (3 مهر) در میدان انقلاب گرد هم آمدند. 


قابل ذکر است رهبرمعظم انقلاب اسلامی در سخنرانی اخیر خود با اشاره به موضع‌گیری‌های برخی چهره‌های ورزشی و هنری خاطرنشان کردند: از نظر من این موضع‌گیری‌ها هیچ اهمیتی ندارد و نباید در مورد آنها حساسیت به خرج داد.
ایشان تاکید کردند: جامعه هنری و ورزشی ما سالم است و در آن عناصر مؤمن و با شرف کم نیستند و موضع‌گیری چند نفر ارزشی ندارد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
درباره فرمت های متن

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.