پیاده روی
1401/07/01 در 00:34 ق.ظ
تعداد بازدید:
به سوی میعادگاه مهر و نور؛

پیاده روی زائران امام رضا(ع) به سمت مشهد

مبسوط | در آستانه سالروز شهادت امام رضا (ع) کاروان‌های پیاده در جاده‌های منتهی به مشهد مقدس در حال حرکت هستند.

ارسال توسط : زهرا عسگری

به گزارش پایگاه شناختی مبسوط، در دهه پایانی صفر،درست در زمانی که عده ای آشوبگر در حال عرض اندام و آسیب به هیئات مذهبی و توهین به مقدسات هستند؛ عاشقان امام هشتم (ع) و محبان امام رئوف از اقشار مختلف، زنان و مردان همراه با سالمندان و فرزندان خود فارغ ازدغدغه های دنیوی با به جان خریدن سختی های این مسیر طولانی با پای پیاده قدم در مسیر عشق گذاشته و خود را برای عزاداری سالروز شهادت امام رضا (ع) به مشهد می‌رسانند؛ تا ضمن رساندن ارادت نسبت به ساحت مقدس این امام بزرگوار، به همگان نشان دهند مردم تا پای جان برای اهل بیت و اعتقادات خود ارزش قائلند وتا آخر بر این آرمان ها ایستادگی خواهند کرد. 

طبق گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی بیش از ۱۵ هزار نفر در قالب ۱۰۳ هیأت مذهبی عازم حرم مطهر رضوی هستند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی نیزاز  آماده باش و استقرار چادر در مجاورت ۱۴ پایگاه ثابت و ۲ پست موقت تابستانه و راه‌اندازی قرارگاه‌های ارائه خدمات به زائرین پیاده حضرت علی بن موسی الرضا با عنایت به حضور مجموعه هلال احمر در جاده‌ها که یکی از وظایف محوله به این مجموعه است خبر داد.

ابوالفضل محبان تصریح کرد: پلیس راه امین‌الله (بجنورد)، مسجد امام سجاد (ع) شیروان، دوراهی روستای زیارت در شهرستان شیروان، مجتمع شیخی حد فاصل شهرستان‌های فاروج به شیروان و دوراهی تیتکانلو- جعفرزاده محل‌های ارائه خدمات هستند.

محبان اضافه کرد: با هماهنگی‌های انجام شده و با هدف خدمت رسانی در خور شأن زائرین، کلیه پایگاه‌های هلال احمر در مسیر منتهی به حرم مطهر رضوی برای اقامه نماز و اسکان اضطراری آماده پذیرایی است.

در این رابطه محسن مرادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی نیز گفت: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در خراسان رضوی،همزمان با دهه پایانی صفر و حضور خیل عظیم زائران رضوی، دانشگاه‌های مشهد مقدس ظرفیت‌های اسکان خود را در اختیار دانشجویان زائر قرار می‌دهند. (اقتباس:مهر)

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
درباره فرمت های متن

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.