عزت را «فالوور» و «من و تو» نمی‌دهد

1401/08/29 در 14:00 ب.ظ
تعداد بازدید :
زهرا عسگری

به گزارش پایگاه شناختی مبسوط، هیأت فدائیان حسین (ع) در مراسم هفتگی هیأت خود که با سخنرانی حجت‌الاسلام مهدی دانشمند و مرثیه‌خوانی سید رضا نریمانی برگزار شد، از تلاش‌ها و هنرمندی‌های مهران رجبی بازیگر کشورمان که این روزها در معرض آماج حملات بسیاری از سوی ضدانقلاب قرار گرفته است، تقدیر کرد.

به من فحش می‌دادند که در کدام سوراخ موش پنهان شدی؟

مهران رجبی در این مراسم اظهار داشت: چون کار به جان رسید، جان باید داد. ما بچه حزب‌اللهی هستم، چیزی نداریم که پنهان کنیم. خیلی توهین می‌شنیدم که کدام سراغ موش هستی و چرا چیزی نمی‌گویی؟ فحش هم می‌دادند.

وی افزود: من ۶۱ سال دارم و خیلی معدلم الف باشد، ۱۹ سال دیگر زنده‌ام و بعدش زیر خاک هستم. من باید جواب چِشم‌های قاسم سلیمانی را بدهم. جواب ماشاءالله لطفی را که کنار هم در سوسنگرد می‌جنگیدیم، بدهم. جواب این‌ها را باید بدهیم. حالا امروز مهران رجبی مهم شده‌ای! بعد در سوراخ موش پنهان شدی؟ جایی که باید چیزی بگویی ساکت شدی.

«فالوور» عزت نمی‌دهد

رجبی گفت: عزت را خدا می‌دهد، عزت را «فالوور» و «من و تو» نمی‌دهد. ما اگر نماز و قرآن می‌خوانیم، باید بدانیم خداوند عزت می‌دهد.

این بازیگر کشورمان تصریح کرد: ما اجازه نداریم ناامید شویم و اصلاً حق ناامید شدن نداریم. بنده در این ۲ ماه سیبل اول فضای مجازی کشور بودم. (فارس)

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
درباره فرمت های متن

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.